Aivan kuin TILAUKSESTA!!! Juuri tässä tänäänkin pohdiskelin, että pitäisi alkaa suunnittelemaan Lahden Desucon Frostbite -tapahtuman aikaista miittiä. Varsinaisestihan yhdistys ei ole lähdössä tapahtumaan... Mutta se ei tietenkään estä meitä muuten vaan "chillailemasta" kyseisessä tapahtumassa.
Ensiksi olin epävarma tassujeni suuntaamisesta kyseiseen tapahtumaan... Mutta sain puhuttua itseni "ympäri", että lähtisin tapahtumaan. Hommasin kyeisen lipun männä viikolla. Niitä oli vielä muutama ainakin silloin jäljellä. Lippu on siis jo maksettu, niin pakkohan se on tulla.
Rupesi kiinnostamaan tällainen rennompi tapahtuma, ettei olisi kiirusta yhdistyksen ohjelmien tiimoilta ja JA... Ja haluaisin kerrankin: suittailla, turreilla, furryilla ihan kunnolla kiintiön täyteen. Sekä
ILTABILEET kiinnostaa tänä vuonna! Viime vuonna ne jäivät väliin, koska minun piti ajaa kotiin Haminaan LA-SU väliseksi yöksi.
Iltabileet kiinnostaa siksi... Olisi mukava bilettää, tanssia ja ja... Ja esitellä jälleen uudistettua Kisaragin "ValoSHOW" pimeässä hohtavia ja loistavia juttuja. En vielä tehnyt, mutta hankinnassa on uutta high-techiä tätä Kissen valovoimaisuutta ajatellen. Enkä ole hankkinut ja tehnyt Kisse pukua ihan koristeeksi. Joten tämä helmikuinen Lahden Desu olisi oiva paikka taas käyttää sitä.
Minulla olisi tietty mahdollisuus yöpyä enoni luona Lahdessa. Voinenko Äffä käänähtää sinun puoleesi kuitenkin tässä majoitusasiassa??? Tässä vaan mietin, että jos ja kun iltabileisiin haluan, niin ehkä se olisi viisainta yöpyä Äffän tarjoamassa majapaikassa.
Haminasta on tulossa minä ja yksi "toinen" Husky Turri myös. Hänellä on majapaikka kuulemma jo hommattuna.
Täytyy katsoa, että miten perjantaina ehtisin... Olen silloin vielä päivän töissä. LA ja SU ainakin kokonaan olen.
Ja ikäraja K-18 ei ole esteeni. Sillä vuodesta -85 on edelleen reilusti aikaa.
EDIT: Mitä majapaikkaa Äffä muuten olisit ollut tarjoamassa? Meinasitko sinun Padasjoen "hostellia"? Niin tuskin sinulla / teillä Lahdessa ollut mitään majapaikkaa? Ihanteellisin olisi, että voisin jättää auton johonkin ja liikkua kävellen, julkisilla tai jonkun muun kyydissä. Niin välillä minäkin saisin bilettää oikein kunnolla. Ei se nyt Padasjoelta kovin pitkä matka Lahden Sibeliustalolle ole, mutta pitäisi se kyyditys sitten fundeerata.
Se toinen Husky Turri Haminasta oli saanut majapaikan ihan kävelymatkan päästä Sibeliustalolta. Mutta kyseisessä majapaikassa on jo täyttä kertoi hän. Joten jos se Äffän kautta sitten hoituisi majoittuminen.
Monelta ja siis milloin te vaasalaiset meinasitte Vaasasta saapua pelipaikoille?