Nakkikerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nakkikerho

Yksityisten Hopeanuoli-miittien suunnittelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Desucon Frostbite

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Äffä
Admin
Äffä


Viestien lukumäärä : 536
Join date : 17.03.2012
Ikä : 35
Paikkakunta : Tampere

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyLa Tammi 11, 2014 6:19 pm

Heipskukkuu! Ketkäs kaikki ovat tulossa Desucon Frostbiteen? Olisi kiva ainakin törmäillä siellä, ehkä mahdollisesti hengailla Ginga-porukalla ainakin esim. iltabileissä! Very Happy (Minun puoleeni voi myös mahdollisesti kääntyä, jos kaipaa majoitusta Lahdesta..)

Lippuja saa vielä:
http://desucon.fi/frostbite/uutiset/2014/01/tilaa-ennakkolippusi-viimeistaan-7-helmikuuta

Tapahtumahan on nyt tänä vuonna K18.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nakkikerho.palstani.com
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptySu Tammi 12, 2014 2:59 am

Aivan kuin TILAUKSESTA!!! Juuri tässä tänäänkin pohdiskelin, että pitäisi alkaa suunnittelemaan Lahden Desucon Frostbite -tapahtuman aikaista miittiä. Varsinaisestihan yhdistys ei ole lähdössä tapahtumaan... Mutta se ei tietenkään estä meitä muuten vaan "chillailemasta" kyseisessä tapahtumassa.

Ensiksi olin epävarma tassujeni suuntaamisesta kyseiseen tapahtumaan... Mutta sain puhuttua itseni "ympäri", että lähtisin tapahtumaan. Hommasin kyeisen lipun männä viikolla. Niitä oli vielä muutama ainakin silloin jäljellä. Lippu on siis jo maksettu, niin pakkohan se on tulla.

Rupesi kiinnostamaan tällainen rennompi tapahtuma, ettei olisi kiirusta yhdistyksen ohjelmien tiimoilta ja JA... Ja haluaisin kerrankin: suittailla, turreilla, furryilla ihan kunnolla kiintiön täyteen. Sekä ILTABILEET kiinnostaa tänä vuonna! Viime vuonna ne jäivät väliin, koska minun piti ajaa kotiin Haminaan LA-SU väliseksi yöksi.

Iltabileet kiinnostaa siksi... Olisi mukava bilettää, tanssia ja ja... Ja esitellä jälleen uudistettua Kisaragin "ValoSHOW" pimeässä hohtavia ja loistavia juttuja. En vielä tehnyt, mutta hankinnassa on uutta high-techiä tätä Kissen valovoimaisuutta ajatellen. Enkä ole hankkinut ja tehnyt Kisse pukua ihan koristeeksi. Joten tämä helmikuinen Lahden Desu olisi oiva paikka taas käyttää sitä.

Minulla olisi tietty mahdollisuus yöpyä enoni luona Lahdessa. Voinenko Äffä käänähtää sinun puoleesi kuitenkin tässä majoitusasiassa??? Tässä vaan mietin, että jos ja kun iltabileisiin haluan, niin ehkä se olisi viisainta yöpyä Äffän tarjoamassa majapaikassa.

Haminasta on tulossa minä ja yksi "toinen" Husky Turri myös. Hänellä on majapaikka kuulemma jo hommattuna.

Täytyy katsoa, että miten perjantaina ehtisin... Olen silloin vielä päivän töissä. LA ja SU ainakin kokonaan olen.

Ja ikäraja K-18 ei ole esteeni. Sillä vuodesta -85 on edelleen reilusti aikaa. Wink

EDIT: Mitä majapaikkaa Äffä muuten olisit ollut tarjoamassa? Meinasitko sinun Padasjoen "hostellia"? Niin tuskin sinulla / teillä Lahdessa ollut mitään majapaikkaa? Ihanteellisin olisi, että voisin jättää auton johonkin ja liikkua kävellen, julkisilla tai jonkun muun kyydissä. Niin välillä minäkin saisin bilettää oikein kunnolla. Ei se nyt Padasjoelta kovin pitkä matka Lahden Sibeliustalolle ole, mutta pitäisi se kyyditys sitten fundeerata.

Se toinen Husky Turri Haminasta oli saanut majapaikan ihan kävelymatkan päästä Sibeliustalolta. Mutta kyseisessä majapaikassa on jo täyttä kertoi hän. Joten jos se Äffän kautta sitten hoituisi majoittuminen.

Monelta ja siis milloin te vaasalaiset meinasitte Vaasasta saapua pelipaikoille? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
theis




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 01.07.2013

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptySu Tammi 12, 2014 2:05 pm

Menossa mukana! ^^
La ja Su väliselle yölle olisi huisa saada yöpymispaikka, mutta jos ei järjesty poistun ennen iltabileitä, että varmasti ehdin junaan joka vie kouvostolaan~
Takaisin alkuun Siirry alas
Äffä
Admin
Äffä


Viestien lukumäärä : 536
Join date : 17.03.2012
Ikä : 35
Paikkakunta : Tampere

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyKe Tammi 15, 2014 8:01 am

^ Theis tuu meille yöx! <3 Ja NW-_- kans!

Pidetään pikkumiittiä sitten Padasjoella, sovin asian isän kanssa! Smile

Vanha käytäntö, omat liinavaatteet tai makuupussi mukaan. Emmehän halua jättää pyykkivuorta isäpappani kiusaksi? XD

Jos joku muu Frostiin tuleva Ginga-fani on kiinnostunut miitistä, ilmoitelkoot tähän ketjuun! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nakkikerho.palstani.com
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyKe Tammi 15, 2014 11:09 am

Heops! Dänkke söör Äffä tarjouksesta! Tässä kuitenkin minulla hakusessa sellainen peliveto, että... Kysellyt myös tässä alustavasti nukkumasoppea, elikkäs majapaikkaa erään lahtelaisen turrin luota, joka asuu aivan Sibeliustalon vieressä. Sekä mahdollisesti myös kahden haminalaisen turrin kanssa mietitty kimppakyytiä... Siis että minä saisin välillä olla kenties matkustajana. Tässä vielä suunniteltava kellon-aikoja ynnä muita aikatauluja.

Hotsittaisi tämä Lahden turrin majapaikka, kun olisi niin lähellä Frostin pitopaikkaa. Ei menisi aikaa ajeluihin... Molemmat majapaikat täten toki kiinnostaisi.

Määpä... Vielä mietin. =]

Mutta Frostiin tulen täten ainakin, kun lippu jo on... Ja Frostissa pidetään Hopsuuden ja Turriuden lippua yllä!  cherry 
(En ole ennen tuota cherryä nähnytkään tällä forkalla näin btw.)
Takaisin alkuun Siirry alas
theis




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 01.07.2013

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyKe Tammi 15, 2014 12:10 pm

Eli padasjoelle ööksi tuun. ^^
Vois tonkia sen makuupussin ton kaapinkätköistä niin ei unohu.
Takaisin alkuun Siirry alas
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyTo Tammi 16, 2014 11:45 am

Eli olet Theis tulossa vaan LA-SU päiviksi Lahteen? Niin eli olet aikeissa liikkua Kouvola - Lahti välin junalla? Muuten olisi varmaan kimppakyytikin onnistunut minun kyydissänikin, mutta olen aikeissa mennä jo PE Lahteen. Tosin omakin aikataulu vielä hieman auki ja se että menenkö Mitsullani vai olenko tosiaan lyöttäytymässä kahden muun haminalaisen kyytiin joilla oli kyyti suunniteltu jo ennestään.
Takaisin alkuun Siirry alas
theis




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 01.07.2013

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyPe Tammi 17, 2014 1:09 am

Juu La-Su päivinä vain menen, koska Pe frostissa ei ole ohjelmaa joka kiinnostaisi. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyPe Tammi 17, 2014 11:35 am

^ Juu... Asia ok. :-)

Itse en ole saanut vielä selvityksessä olevaan kimppakyytiin Haminasta Lahteen vastausta kyselyihini. Odottelen vielä ja ilmoittelen sitten tännekin, että millä tulen ja mihin menisin yöksi. Sillä millä kyydillä tulen, niin sekin hieman määrittelisi majapaikkaani. Harmi kun ei voi olla kahdessa majapaikassa samaan aikaan. XD =)
Takaisin alkuun Siirry alas
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyTi Tammi 21, 2014 8:07 am

Mihinkäs aikaan immeiset ajattelivat olla saapuneena Lahteen ja missä sitten treffattaisiin? Luultavammin perjantaina saapuneiden kanssa Sibeliustalolla, jos sinne Frostiin perjantaina joku meinaa jo tulla? Itse tulisin jo perjantaina siellä pyörähtämään ainakin, kun lippuhan on koko vkonlopulle.

Lauantaina ja sunnuntaina sitten enempi ja koko rahan edestä!

Yksi kimppakyyti Haminasta Lahteen johon olen ajatellut lyöttäytyä mukaan, niin tämän kyydin kuski on kuulemma lähdössä vasta klo: 18:00 aikaan kotoaan. Eli meillä menisi siihen 20:00 asti tuleminen. Tai sitten itse tulisin omalla autolla, niin voisin olla hieman aikaisemminkin jo Lahdessa.

Sunnuntaina siis Frostin päätyttyä kotiin suunnistamassa. Jos kimppakyydillä, niin suoraan Haminaan. Muutoin jos omalla, niin käyn morjestamassa enoani näillä näkymin.

Joten mitä aikatauluja olitte kukin siis miettineet`???`
Takaisin alkuun Siirry alas
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite EmptyMa Helmi 10, 2014 7:57 am

Eli lisää tarkennusta ja inffoa pukkaa:

Yövyn siis turri Lymanin luona Lahden Sibeliustalon lähellä.

Olen kysynyt töistä lupaa lähteä hieman aikaisemmin. Joten pyrin olemaan Lahdessa siinä 17:00 aikaan, kun ovet aukenevat. Itse avajaistilaisuus on klo: 17:00.

Lähden omalla autolla, niin pääsen lähtemään Lahteen hyvissä ajoin ja pääsen tapaamaan Lahdessa asuvaa enoani Frostin päätyttyä sunnuntaina. Muuten olisin voinut tulla eräiden turrien kanssa kimppakyydillä Haminasta.

Lymanin luona yövyn siksi, että ei menisi niin paljoa aikaa matkusteluun ja saan auton hyvin parkkiin koko vkonlopuksi. Pystyy olemaan iltabileissä pitkään ja jatkoilla sitten tässä majapaikassani.

Perjantaina meinaan suitata partiaalissa - lauantai fullsuitissa ja sunnuntai sitten "vaan" partiaalissa.

Onko muilla mitään tarkentavaa suunnitelmaa heittää enään kehiin tilaisuuden lähestyessä?

Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Desucon Frostbite Empty
ViestiAihe: Vs: Desucon Frostbite   Desucon Frostbite Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Desucon Frostbite
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nakkikerho :: Tulevat miitit :: Yleistä miittisuunnittelua-
Siirry: