Nakkikerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nakkikerho

Yksityisten Hopeanuoli-miittien suunnittelufoorumi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esittele itsesi!

Siirry alas 
+12
DogsLove
Jokura
Yamiska
NightWolf-_-
Murojaki
Tesshin10000
Tiitu
Euva
tiia351
YukimuraFan
figaros
Äffä
16 posters
KirjoittajaViesti
Äffä
Admin
Äffä


Viestien lukumäärä : 536
Join date : 17.03.2012
Ikä : 35
Paikkakunta : Tampere

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyTi Syys 04, 2012 12:02 pm

Kaikki foorumin jäsenet eivät ole välttistä tavanneet livenä, niin tänne voi laittaa jonkunmoisen esittelyn itsestään, niin voi käydä ennakkoon silmäilemässä, keitä kaikkia on johonkin miittiin x tulossa. Voi sanoa ainakin oman sukupuolen ja iän, sekä ainakin noin suurinpiirtein missä päin Suomea asustaa. Smile



Ite oon Äffä, oikeelta nimeltä Hanna. Syntynyt 16.7.1988 eli 27 vuotta ikää mittarissa. Vuodet ei paina, olen edelleen leikkimielinen ja tulen yleensä toimeen kaikenikäisten ihmisten kanssa. Pyrin aina arvioimaan muut enempi persoonan kuin iän, sukupuolen, suuntautumisen, kansalaisuuden, ulkonäön, mielenkiinnonkohteiden tms. mukaan.

Miiteissä pyrin parhaani mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin ja ottamaan kaikki mukaan, ettei kellekään tulisi ulkopuolinen olo - mutta jos joku tuntuu kaipaavan omaa tilaa, yritän antaa sitä. Minulla on härö ja kieroutunut huumorintaju ja olen myös suorapuheinen, mutta pyrin olemaan myös ystävällinen. Saatan heittää läppää itseni ja muiden kustannuksella, mutta minulle voi sanoa, jos se häiritsee.

Olen myös Mr. Kalinkan isosisko ja Björnir on miun miäs. =)

Harrastan piirtämistä, nettiyhteisöissä pyörimistä, vähän foorumiropeja, tarinoiden suunnittelua, sekä eläinten hoitoa ja eläinsuojelua. Minulta löytyy 2 koiraa ja kissa. Olen hyvin kiinnostunut koirien ja kissojen ravitsemuksesta ja teen näille aika paljon ruokaa itse. Eläinsuojelusta eritoten löytöeläintoiminta on sydäntä lähellä ja teen jonkun verran vapaaehtoistyötä eri järjestöjä auttaakseni.

Ylläpidän tätä foorumia, eli jos jokin juttu lagaa, niin minun puoleeni voi kääntyä. Samaten, jos haluaisi järkätä jonkun yksityisen Ginga-miitin ja tarvitsee sille oman boardin ja ryhmän täältä niin voi laittaa yksityisviestiä. Tein tämän foorumin ihan vaan luodakseni kanavan, jonka kautta jokainen epävirallinen miitti voidaan suunnitella kunnolla esim. ruokailujen, majoituksien, kimppakyytien, ohjelman ja sääntöjen osalta. Ja kuka tahansahan voi vapaasti alkaa Ginga-miittiä järkkäämään ja Nakkikerho on sitä varten käytössänne! =)

Toki Ginga-miittejä järjestetään esim. Facebookin kautta, mutta kaikki eivät ole siellä..


Viimeinen muokkaaja, Äffä pvm To Heinä 23, 2015 1:53 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nakkikerho.palstani.com
figaros




Viestien lukumäärä : 49
Join date : 01.07.2012

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyKe Syys 05, 2012 10:26 am

Hei! Olen Figaros, oikee nimi on Annina. Olen syntynyt 3.1.1998 eli 14-vuotias (vielä). Asustan Tampereella ja minulla on kissa. Tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa, vaikka en heistä pitäisikään.

Harrastan piirtämistä myöskin ja olen paljon kavereitteni kanssa. Tykkään myös soittaa koskettimilla. Eläimet ovat hyvin lähellä sydäntäni.

Haluan auttaa yhdistyksen toiminnassa niin paljon kuin vain voin, joten minua voi pyytää auttamaan, jos on tarve.
Takaisin alkuun Siirry alas
YukimuraFan

YukimuraFan


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 21.07.2012
Ikä : 25

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyTo Syys 06, 2012 7:15 am

Olen YukimuraFan, ja oikea nimenihän on Jonna. Olen syntynyt 13.3.1999, joten olen siis 13 - vuotias. Olen asustellut koko ikäni Itä-Suomen puolella. Asustelen tällä hetkellä kuitenkin Kontiolahden synkimissä metsissä! Laughing Olen siis Kontiolahden Ginga-fani-mopo x)

Saatan vaikuttaa oudolta, hiljaiselta, typerältä, ärsyttävältä ja todella inhottavalta. Joskus taas saatan vaikuttaa kaksimieliseltä, turhan puheliaalta, viisaalta, mukavalta ja todella kivalta Very Happy Olen siis ihmisten kanssa aivan fiiliksen mukaan. Anteeks, jos vaikutan joltain todella ärsyttävältä jne. mutta mäkään en aina jaksa hymyillä. Mutta kai mä nyt suurimmalta oon ihan jees tai siedettävä ihminen Laughing

Olen todella innostunut kaikista miiteistä ja coneista, vaikka suurimpaan osaan en itse kyllä pääse, johtuen matkoista ja rahatilanteistani. Ainoa asia missä olen ollut tämmöisen yleisen Gingaporukan kanssa, oli Animecon. Jouuu, muistan kun sain kantaa ylpeänä perjantaina 13.7.2012 Äffän teippirullaa Cool Oli todella ihanaa järjestää Ginga Roomia teidän kanssa! :3
Minulla on siis suuuri toivomus, että voisin viettää enemmän aikaa kanssanne ja toivon, että nakkikerho voisi olla siinä osittain apuna Cool

ps. olen hymiö&cocisholisti.

Takaisin alkuun Siirry alas
tiia351

tiia351


Viestien lukumäärä : 92
Join date : 17.03.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : järvenpää

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyTo Syys 13, 2012 11:29 am

Hei olen siis tiia351 ja oikealta nimeltäni Tiia. asustelen etelä-suomessa Järvenpäässä. Olen syntyny 31.1.1997
Omistan koiran nimeltä Iris joka on aikamoinen energiapakkaus.
(sekarotuinen. isä labbis/Ajokoira ja Emo Rottweiler/Samojedi)
harrastan piirtämistä, cosplayta, nuortenteatteria, laulamista, ompelua, ja soitan myös jonkin verran rumpuja,kitaraa ja koskettiamia.
Cosplay nimeni on Rainbow Girl Cosplay ja minut löytää esim facebookista tuolla nimellä Wink
tavoitteeni cosplay uralla olisi päästä joskus edustamaan suomea World Cosplay Summittiin.

Opiskelen Maalariksi Järvenpään keudalla.

yritän parhaani mukaan auttaa yhdistystä eri asioissa ja olla muutenkin aktiivinen.olen myös kiinnostunut osallistumaan kaikkeen toimintaan eli minua voi vapaasti kysella eri projekteihin mukaan. Wink


Viimeinen muokkaaja, tiia351 pvm To Elo 14, 2014 9:21 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Euva

Euva


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 24.07.2012
Ikä : 34
Paikkakunta : Helsinki

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyMa Loka 01, 2012 12:17 am

Heipä hei kaikille vanhoille tutuille ja uusille kuonoille!

Olen Euva, oikea nimeni on ehkä Elina, olen 22 vuotias, syntymäpäiväksi on kirjattu 23.11.1989 (eli vielä tämän vuoden puolella täytän 23). Asustan Helsingissä, alunperin olen kotoisin Vantaalta.

Harrastuksiini kuuluu piirustelu lähes päivittäin, maalailua, askartelua ja muuta värkkäilyä satunnaisesti. Netti syö ison ojan ajastani. Erinäiset foorumit muun muassa. Wink
Ennen väsäsin cosplay-asuja, mutta nykyisin tuo on jäänyt. Tarkoitus olisi aloittaa eläinpukujen, ehkäpä myös pehmolelujen yms. rakentelu kenties sitten kun ehkä saadaan isompi kämppä...
Mitään urheilullista en ole oikein ikinä ole harrastanut (ja sen huomaa, haha). Jos/kun joskus adoptoin hauvelin niin sen kanssa sitten pakosti lenkkeilyä. Lisäksi kouluni vieressä on uimahalli, niin ajattelin josko alkaisi käydä aina siellä silloin tällöin. Noin nyt olen sanonut sen ääneen ja on pakko aloittaa. Very Happy

Tykkäämisjutut: Hopeanuoli, Muumit, koirat, sudet, muut koiraeläimet ja eläimet yleisesti, sarjakuvat, animaatiosarjat ja -elokuvat, herkuttelu, söpöt asiat, lämpö, löhöily ja lomailu.

Parhaiten minuun saa yhteyttä sähköpostitse: euva@finfur.net
Tai puhelimitse, jos sattuu numeroni olemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu

Tiitu


Viestien lukumäärä : 32
Join date : 19.03.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Järvenpää

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyMa Loka 01, 2012 8:40 pm

Hei, olen Tiitu, oikeaslta nimeltäni Heidi. Olen syntynyt 18.5.1996 eli tällä hetlellä olen 16. Asun Järvenpäässä, ihan Tuusulan rajalla.

Harrastan piirtelyä, lukemista, roolipelejä ja kirjoittamista. Opiskelen tällä hetkellä Järvenpään lukion kuvislinjalla, ja piirtäminen onkin minulle se tärkein harrastus. Vakaa tavoitteeni on joskus valmistua eläinlääkäriksi.

Koiran haluaisin ja vielä joskus jostain sellaisen kaivan, jahka sille on mahdollisuus. Meillä oli ennen saksanseisojia, kiitos vanhempieni metsästysharrastuksen, mutta nykyään emme voi ottaa koiraa veljeni allergian takia. Pidän myöskin moottoripyöristä (tai no, lähinnä ajamisesta).

Hjömmm.. Juttua tulee, kun sille päälle satun, mutta yleensä olen vieraiden joukossa hiljainen. Tykkään olla ajoissa kaikkialla ja kaverini kutsuvat minua joskus hygieniafriikiksi, mutta muutoin olen lähes normaali. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://karikko.webs.com/
Tesshin10000

Tesshin10000


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 17.03.2012
Ikä : 32
Paikkakunta : Vaasa

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyMa Loka 15, 2012 11:30 am

Heippa Kaikille uusille ja vanhoille tuttaville

eli nimeni on Tesshin10000 oikeanimeni on Toni olen 20 vuotias uros Vaasansuunasta ja Lempi hahmoni Gingasta on Tesshin.

Harrastan: musiikkivideojen tekoa, valokuvaamista, Ginga tavaran keräilyä, lenkeilya, piirtämistä aina silloin tällöin Very Happy ja netissä selaamista.


Minä olen mukava ja tulen hyvin toimeen kaikieankaa ja minä voin olla aluksi vähän ujo mutta se kyllä sittä sitten katoaa Smile . Olen tällä hetkellä Suomen hopeanuoli-fanit ry:n virallinen valokuvaaja ja yritän auttaa ry:tä kaikella tapaa.


Tykkään: Gingasta, muumeista, koiraeläimistä, susista, koira aiheisista animaatioista esim: Balto, Elokuvista.

PS olen huone tekemään tällaisia esitelyitä nettiin xD


Takaisin alkuun Siirry alas
Murojaki

Murojaki


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.09.2012
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyTi Loka 16, 2012 12:57 pm

Olen Murojaki (Muro), oikealta nimeltäni Janita. Olen syntynyt 27.12.1993 ja asun Jyväskylässä.

Pyrin olemaan mahdollisimman mukava ja tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Yleensä olen rauhallinen ja hillitty, mutta osaan tarpeen vaatiessa myös vähän hullutella. Minulla on kieroutunut, härö, sarkastinen ja älyvapaa huumorintaju.

Mitään varsinaista harrastusta minulla ei ole, mutta harrastuksiksi voisi kai laskea mm. koneella nörttäämisen, autoilun, satunnaisen piirtelyn ja lukemisen sekä eläinten hoitamisen.

Eläinrakas olen ollut jo lapsesta saakka ja lemmikkejä minulla onkin ollut melkein aina - tälläkin hetkellä minulla on 2 kissaa. Erityisesti pidän kissa- ja koiraeläimistä, hevosista sekä rotista. Kaikista eniten olen kuitenkin kissaihminen.

Suosikkihahmojani Ginga-sarjassa ovat mm. Gin, Hougen, Riki, John, Akame, Moss, Benizakura ja Bill..


Viimeinen muokkaaja, Murojaki pvm To Heinä 23, 2015 3:04 pm, muokattu 18 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptySu Marras 25, 2012 1:06 pm

Vihdoin ja viimein monessakin miitissä mukana olleena minunkin on aika esittäytyä täällä virallisesti. Jo oli aikakin! Very Happy

Oikeassa elämässä nimeni: Ville

Netisä nimimerkillä: NightWolf-_-
Yleisimmin tällä nimimerkillä minut tapaa netissä. Ollut sama nimimerkki lähes asusta asti, kun tietokoneen ja netin sain 2000 luvun alussa.

Paikallisessa kaveripiirissä: V.K.
Tulee nimistäni.

Sukupuoli: Mies.
Eli urospuoleinen edustaja ollaan.

Syntynyt ja ikä: tammikuussa 1985
Ja tämä tapahtui Tampereella. Tätä kirjoittaessani olen 27 vuotias. Eli yhdistyksen veteraanistoa edustan.

Horoskooppi: Vesimies.
Luonteeltani voin hyvinkin samaistua tyypillseksi vesimieheksi.

Asun tällä hetkellä Haminassa, joka sijaitsee Kymenlaaksossa Kotkan itäpuolella.

Kouluja on käyty: Olen ylioppilas. Sitten armeijaan, josta pääsin moottorialiupseerina pois, eli sain alikersantin arvon ja rekkakortin takataskuun. Korkeakoulussa opiskelin vuoden verran, mutta ei lähtenyt sujuun (matikka), joten luin sitten itseni LVI-asentajaksi, eli putkimieheksi, enkä ole katunut, töitä riittänyt.

Nyt olen töissä Kotkan keskussairaalalla putkimiehenä.

Sisarukset: Yksi pikkusisko.

Lemmikit: Tällä hetkellä minulla ei ole mitään lemmikkiä. Mutta historian saatossa minulla / meillä ollut lukuisia. Aloitan vanhimmasta päästä: Kaloja, kissa, undulaatteja, kilpikonnia, gerbiileitä.

Ja yhdistyksen teemaan sopiva lemmikki: Koira. Tämä seiskarinkoira Stara eli 14-vuotiaaksi, kunnes hänestä aika jätti. Seiskarinkoira on pieni pystykorva, hyljekoiraksikin kutsuttu. Stara oli muuten täysin musta, mutta valkoinen laikku rinnassa, jota neidonkämmeneksi kutsutaan. Ja tätä tyttöä on vieläkin ikävä. Koirista saan kuitenkin vieläkin kylliksi siskollani. Hänen luonaan asustelee tällä hetkellä viisi koiraa. Siperianhusky, huskyn ja samojedin risteytys, sekä grölanninkoira. Eli nämä kolme rekikoira poikaa, sekä kaksi schipperke tyttöä, eli laivakoiraa.

Tykkään siis eläimistä. Koirat ja sudet ovat kuitenkin ylitse muiden. Ja mitä koiriin tulee, niin erityisesti pidän pystykorvista ja alkukantiaistatyypeistä. Pystiksistä lemppareitani ovat: suomenpystykorva, karjalankarhukoira ja siperianhusky.

Mutta palataanmpa itse minuun...

Luonteeni: Pyrin olemaan mukava, rehti ja reipas. Sekä muut hyvin huomioon ottava. Sekä avoin persoona. Toki riippuu vähän, että millaisessa porukassa olen.

Luonteeseenkin voin lisätä, että en katso sen mukaan, että minkä ikäinen tai mitä sukupuolta on, että mistä saa tykätä tai ei. Miksi hylätä kiinnostuksen kohdettaan esim. sen takia, jos ikää tulee lisää? Kulminoin kantani näin: Tykkään Alieneista - Pokémoneihin! Siis lempielokuvani kautta aikojen on Alien 2, sillä vielä -80 luvulla osattiin tehdä oikeita elokuvia. Ja lisäksi tykkään Pokémon animesarjasta, elokuvista ja peleistä. Pokémoneissa lempparini on Nidoqueen ja Pikachu nyt ainakin.

Harrastukseni: Mainitaan ensi alkuun tämä Hopeanuoli! Nintendo! Nintendon pelaamisen aloitin jo kultaisen -80 luvun lopussa. Ja siitä asti olen pelannut ja keräillyt Nintendo pelejä. Koiran kanssa harrastin lenkkeilyä, mutta nyt kun ei ole koiraa, niin ei ole tullut käytyä kävelemässä. Uimisa aina silloin tällöin. Kaikenlaisia harrastuksiakin on ollut perhosten keräilyä (ei tosin enään siis) ja kolikoiden, että seteleiden keräilyä. Piirtämistä toki harrastan edelleen, kun vain ehtii ja ennättää. Deviantartissa nimimmerkkini on: NightWolf85. Eli kyllä kynä kädessä pysyy.

Erikseen mainittava näytteleminen! Olen ollut aina pienestä pitäen kaikissa mahdollisissa tarhojen ja koulujenkin esityksissä. Eli pidän siis näyttelemisestä! Ja ihan tosissaan pyrin tätäkin ammattia opiskelemaan. Pääsin teatterikorkeakoulussa kakkosvaiheeseen asti, mutta en siitä enään pidemmälle. Noh... Pääsin ainakin haastelemaan Vesa Vierikon kanssa Tampereesta, Tapparasta ja mustastamakkarasta.

Mutta en lannistunut. Ajattelin että hankitaan toinen ammatti ja harrastetaan näyttelemistä sitten jotenkin muuten. Isoinmpana saavutustani näyttelemisen rintamalla voi pitää tätä Hopeanuoli!musikaalia. Tässä pääsin yhdistämään luontevasti kaksi intohimoani: Hopeanuoli ja näytteleminen. Olin siis musikaalin vuoden 2012 Kuopion esityksessä mukana. Esitin tausta-koiraa, Koga-koiraa ja Tosa-koiraa. Se oli ikimuistoinen kokemus. Vuoden 2013 puolella tulee Dome Karukosken elokuva "Leijonansydän" elokuvateattereihin, niin minulla on tässä pieni rooli.

Lisäksi työpaikallani olen mukana huvitoimikunnassa, joka järjestää keväisin ja syksyisin juhlia. Olen niissä aina järjestelemässä ja auttelemassa, sekä tietenkin esiintymässä.

Ja tässä yhdistyksen tiimoiltakin pääsee esiintymään. Paneeleita tullut pidettyä.

En ole koskaan ollut missään harrastelijateattereissakaan mukan, eli ihan oma toimista ollut tämä näytteleminen.

Kavereiden kanssa omia elokuviakin joskus tehdään.

Niin josta päästään siihen, että hyvät kaverit ja ystävät ovat tärkeitä.

Sitten jokunen knoppitieto vielä minusta:

Lempivärini on sininen. Kirjoitan ja syön vasemmalla kädellä. Lempiruokaani on iskän tekemä pyttipannu.

Mutta miten tutustuinkaan Hopeanuoleen? Se taisi olla vuosi 1994, kun iskä vuokrasi Tampereen Keltaisesta Pörssistä Hopeanuolen osat 1,2 ja 4., siis VHS-kasetteina, silloin ei ollut DVD:stä tietoakaan. Kansissa oli koiria, niin tämän takiahan hän oli ne meille vuokrannut. Osaa 3 ei ollut silloin saatavilla. Se syöpyi ikuisiksi ajoiksi mieleen... Tarina, koirat, siis ihan kaikki koko kokonaisuus ja lopputaistelu kaikki oli jotenkin, niin eeppistä!

Omaksemme ei Hopeanuoli kasetteja saatu tai tullut hankittua. Vasta kun Haminaan muutettiin, niin täällä saimme sitten hommattua ne ja viimeinkin näin osan kolmekin. Siitä pikkuhiljaa, kun netti tuli taloon, niin pääsin tähän suomalaiseen Hopeanuoli-yhteisöön tavallaan mukaan. DVD:t tuli aikanaan, sitten mangakin suomeksi.

Olen mukana Suomen Hopeanuoli-fanit ry:n toiminnassa.

Lempihahmoni Hopeanuolessa: Ehdoton ykkönen Kisaragi. Itse Hopeanuolikin tietysti. Muitakin hahmoja on lukuisia joista tykkään.

Kerroinko nyt varmasti seikka peräisesti itsestäni kaiken? Jos jotain tulee mieleen, niin saa kysyä. Yhteystietoni tavoittaa yhteystiedot osuudesta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Yamiska




Viestien lukumäärä : 20
Join date : 17.07.2013

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyKe Heinä 17, 2013 10:59 am

Tää onkin hyvä paikka aloittaa.
Heipä hei vaan, minä the mattimyöhäinen, joka joskus rekkasi tänne sitä muistamatta ja tunnusta vahvistamatta ennen kuin vasta nyt. Yamiska siis, tottelee myös nimiä Elina ja Maija ja koska noita E-alkuisia tuppaa olemaan vähän liiankin paljon kaikkialla, niin nykyisin mieluummin joko tuo Yamiska tai Maija (ellei sitten eräät Lelluksi kutsu, sekin käy).

Täältä osan tiedän, osaa en. Miiteissä ollut mukana jo monta vuotta vaihtelevalla aktiiviudella. Viime aikoina ollut vähän ajan ja rahan puutetta niin jäänyt vähemmälle, mutta jos vaan kalenterille (ja lompakolle) sopii niin mukaan tulen.

Vuosimalli on -88, eli se neljännesvuosisata on jo tullut täyteen. Kouluja käyty lukio ja siinä samalla vuoden vaihto-oppilaana, sitten datanomi, pari vuotta IT-hommia ja nyt sitten vuorossa koulutus eläintenhoitajaksi.

Harrastuksiin lukeutuu vähän sitä sun tätä. Mainittakoon ekana koirien (shibojen) kasvatus, elokuvissa käynti (ja kotona katselu), SoMe-häröily enemmän tai vähän (löytyy mm. facesta, tumblrista, twitteristä ja ties mistä mitä en itsekään enää muista), videopelit, kirjat ja piirtäminen (lähinnä muotokuvia valokuvista kun ei taidot meinaa riittää muuhun kuin kopioimiseen).

Tykkäämiset nyt on osin pääteltävissä harrastuksista. Koirat ja eläimet noin yleensä, tietysti. Kotoa löytyy tällä hetkellä yksi shiba, tosin omistuksessa on kolme muuta ja parin vuoden sisään tulee kotiinkin asustamaan uusi tulokas Sadan seuraksi.
Hopsu, enpä sitä muuten täällä roikkuisi, joskin täytyy myöntää, ettei tämä ole mitenkään ykkössarjani. Menee ne ykköset tuonne BBC:n sarjojen puolelle. Tapahtuipa sekin, että menin sitten viimein, yli 20 vuoden jälkeen hurahtamaan yhteen näyttelijään, joten älkää mainitko Benedict Cumberbatchia minun kuullen ellette halua kuunnella sekopäisen fanitytön sössötystä.
Peleissä sydäntä lähinnä on roolipelit ja täytyy erikseen mainita The Sims.
Elokuvissa on varsin laaja skaala. Tykkään vähän kaikenlaisista. Tosin ehkä eniten miellyttää jännitys, toiminta (kunhan ei ole mitään pelkkää pyssyn paukuttelua ja/tai autojen romuttamista á la Die Hard) ja scifi. Vielä parempi jos nuo kolme on yhdistetty. Toki  katson myös komedioita ja draamaa ja jos leffa saa minut itkemään niin se on sitten todella hyvä leffa!
Musamaku onkin sitten kinkkisempi. Ei ole mitään lempibändiä tai tyylilajia, on vain yksittäisiä kappaleita sieltä sun täältä. Ehkä eniten tykkään jostain mikä nostattaa tunteita pintaan joko melodialla tai sanoilla, mutta löytyy joukosta myös kaiken maailman pirteitäkin tapauksia. Elokuvamusiikki täytyy tosin mainita erikseen, sieltäkin lähinnä semmoiset säveltäjät kuin Hans Zimmer, John Williams, James Horner, James Newton Howard ja nyt varmaan unohtuu toinen mokoma hyviä nimiä, mutta enivei you get the point.

Vähän kiireinen tuppaan olemaan. Tätä kirjoittaessani olen mm. kolmen eri yhdistyksen hallituksessa ja järkkäämässä Fanfest-tapahtumaa, shibayhdistyksen jalostustoimikunnassa ja muuten vaan yritän revetä vähän kaikkialle ja sitten lopulta käy niin etten ehdi mitään.

Että tämmöinen miittiloinen kyseessä. Very Happy(pahoittelen jos on typoja, lukihärö plus nykyään näppäimistön suhteen epäyhteensopivat sormet)
Takaisin alkuun Siirry alas
Jokura

Jokura


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 31.07.2013
Ikä : 32

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyKe Heinä 31, 2013 9:24 am

Hellou! Viimein minutkin löytää täältä foorumilta! Monet olen jo tavannut mutta nyt niille, jotka eivät välttämättä tunne/muista minua niin tässä mahdollisemman tiivis esittely...

Käyttäjä nimi on tosiaan Jokura, tunnetaan myös nimellä Jonna, joka on oikea nimeni ja jotkut haukkuu nimella Jonsku, mikä käy kyllä. Olen 22-vuotias narttu Keski-Suomesta, takapajulasta kuin Suolahti, Äänekosken taajamalta. Minä olen aika helposti tunnistettavissa: pukeudun usein värikkäästi tai muuten omaperäisesti, vaalea, aika lyhyt ja hieman tukeva ja kävelen hassusti. Syynä siihen on lievä liikuntavamma (liikuntarajoite ennemmin), joka vaikeuttaa kävelemistäni. Joskus voi bongata jopa pyörätuolissa mutta ei usein miiteissä, joten se siitä. Kysyä saa ja pitää kysyä, jos haluaa tietää enemmän.

Miiteissä käyn miten nyt satun pääsemään. Juuri tuon liikuntavamman takia minulla on toisinaan vaikeus matkustella ja kulkea paikasta toiseen, vaadin usein autokyytejä. Jos sitä ei saa, jää myös miitti kokonaan pois. Ei mahda mitään. Mielelläni miitteihin osallistun mutta esim. larpit, joissa pitää kulkea metsässä paljonkin, ovat liikaa minulle. Pitää katsoa aina miten kuntoni kestää.

Pidän Hopeanuolesta kovasti Weediä myöten mutta rakastan videopelejä, erityisesti Sonic the Hedgehog-sarjaa ja joitain piirrettyjä kuten monien rakastama ja toisten vihaamaa My Little Pony: Friendship is Magic-sarjaa ja tietty animeja kuten Pokémon. Harrastuksiini kuuluu siis tosiaan videopelien peluu, animen/piirrettyjen katselu, mangan luku ja kaiken maailman keräily (Sonic-kamat, pelisarjoja ja leffoja). Lisäksi pidän piirtämisestä, jota ei kyllä usein tehtyä. Erityisesti harrastan neulahuovuttamista, huovutan kaikkea mahdollista ja joskus teen jopa tilaustöitä, enimmäkseen avaimenperiä.

Lemmikkeina minulla on kaksi kissaa nimeiltään Viiru ja Pesonen (kyllä, jännät nimet...), vanhoja kolleja molemmat. Koirasta unelmoidaan. Eläimiä muuten rakastan kovasti, justiinsa kissat, koirat, erilaiset pieneläimet kuten siilit, hevoset ja liskoeläimet ovat ihania ja monet muutkin, oikeastaan melkein kaikki. Mutta ei ötököitä, varsinkaan hämähäkkejä, kärsin vakavasti hämispelkoa.

Tässä nyt perustietoa minusta. Kaikkea en aijo julkisesti paljastaa, ompahan meillä keskusteltavaa kun miiteissä tavataan. Osaan olla aika salaperäinen Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
DogsLove

DogsLove


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 16.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pohjavaara

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: vs esittele itsesi    Esittele itsesi! EmptyTi Elo 13, 2013 7:02 am

hei kaikki ^^ minä olen DogsLove.minut tunnetaan myös Bakch:ina ja jotkut Noorana. elikkäs oikea nimeni onkin Noora ja asustelen täällä Kainuun perukoilla Pohjavaaralla. eli minä olen 14v ja olen syntynyt 23.3.1999. minulla on lemmikkejä, kaksi lapinporokoiraa 9v ja 3v ja yksi chinchilla 5kk. minä tulen toimeen aikalailla kaikkien kanssa ja minuun on aikalailla helppo tutustua. minä olen kiinnostunut ja innokas olemaan mukana kaikissa tapahtumissa ja miiteissä, joten minua voi kysyä kaikkiin tapahtumiin mukaan. DFogsLove kiittää ja kumartaa ^^ ps:minuun saa tutustua jos haluaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Erika-Virus




Viestien lukumäärä : 12
Join date : 31.03.2012
Paikkakunta : Järvenpää

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyKe Tammi 22, 2014 11:06 am

No nyt on vähän myöhäinen esittely mutta syy on että en osannut käyttää tuota classic versiota niin jäi Tiian työksi kirjoittaa mun puolesta :I

Eli! Terve kaikki olen Erika-Virus. Mutta se nimi on jo minun deviantart sivulta kuollut niin jos pystyn vaihdan Ada-Erikaksi jotka ovat minun oikeat nimeni (etunimi ja toinen nimi) oon tällähetkellä 14 v syntynyt 24.8.1999 Smile ööh mitä vois kirjottaa?
Olen Järvenpäästä niinkuin Tiia ja tiian bff/sisko
Mirosta huomattu että varmaan muista mua mutta Sekis, Äffä, Ville, Antti ja joitain toisia en muista valitettavasti nimiä (sori kun käytän etunimiä olen tottunut Tiian kanssa puhumaan etunimeltä)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ada-erika.deviantart.com/
Erika-Virus




Viestien lukumäärä : 12
Join date : 31.03.2012
Paikkakunta : Järvenpää

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyKe Tammi 22, 2014 10:36 pm

Kirjoitus virheitä syntyy paljon nykyään -.-" Piti kirjoittaa "Mirosta huomaa että moni ei varmaan muista mua" (+Jokura ja Figaros tavattu)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ada-erika.deviantart.com/
Erika-Virus




Viestien lukumäärä : 12
Join date : 31.03.2012
Paikkakunta : Järvenpää

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyKe Tammi 22, 2014 10:38 pm

Ja Villeä en välttämättä ole tavannut mutta Tessun kyllä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ada-erika.deviantart.com/
NightWolf-_-

NightWolf-_-


Viestien lukumäärä : 361
Join date : 17.03.2012
Ikä : 39
Paikkakunta : Hamina

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyTo Tammi 23, 2014 8:29 am

Sehän on parempi myöhään, kuin ei milloinkaan hieman esitellä itseään, eli ei haittaa tämä myöhäiseksi jäänyt esittely itsestäsi. Viittaan tässä Erika-Viruksen esittelyyn itsestään. Eiköhän tässä Erika-Virus jossain miitissä törmätä. Niin minä olin ja olen tietty edelleen se Ville ja nimimerkiltään NightWolf-_-. Kun mainitsit, että et ole Villeä vielä nähnyt. Muistan sinut toki siitä, että sinun piti vuonna 2012 tulla Hopeanuoli larppiin Juukaan ja sinun piti olla Hazuki, kun minä olin Kisaragi.

OK - ei minulla muuta itse näihin esittelyihin lisättävää tai poistettavaa. Nooh... Mainitaan että edelleen asun Haminassa ja näissä miiteissä pyrin käymään ahkerasti. Niin yksityisissä, kuin Hopeanuoli-yhdistyksenkin tapahtumissa.

EDIT 8.2.2014: Piti vielä lisätä, että tullut tässä mieleen vielä tähän minun ja Erika-Viruksen näkemiseen. Niin se taisi olla viime kertaisessa Traconissa, eli vuoden 2013 syyskuussa, niin näimmehän me silloin ainakin yhdistyksen pöydän luona. Silloinhan meillä oli puhetta siitä, että sinun piti sinne larppiin tulla vuonna 2012. Joten nähty on jo toki. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Satanica




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 14.08.2014
Paikkakunta : Tampere

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyTo Elo 14, 2014 8:21 am

Esittäydytääs nyt sitten heti alkajaisiksi..

Elikkä heissan! Minä olen Satanica, oikealta nimeltäni Satu. Olen vastikään muuttanut Valkeakoskelta Tampereelle ja koulutukseltani olen kosmetologi/ylioppilas/parturi-kampaaja. Tällä hetkellä teen töitä kampaajana. Lemmikkejä minulla ei ole, mutta haaveena on hankkia joskus kissa. Kirjoittelen netissä kahta blogia, Hopeanuoli-aiheista Tähdenlento Blogia sekä lifestyleblogia nimeltään Gothic Chic. Lisäksi minulta löytyy Youtube -kanavakin(siellä olen nickillä xXMedusaXx6), jonne tulee laiteltua kaikenlaisia videoita laidasta laitaan. Vapaa-ajalla harrastan itämaista tanssia, roolipelaamista, metallimusiikkia ja Hopeanuolta. Erotun varmaan porukasta sillä, että minulla on selkeät naiselliset mielenkiinnonkohteet, keh.

Näissä piireissä olen vanhauusi. Tein paluun gingaporukoihin vuonna 2011. En vielä toistaiseksi ole yhdessäkään miitissä käynyt, joten toivon mukaan tätä kautta sitten pääsisi katsastamaan, miltä gingafanit näyttävät in real life ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Bitter

Bitter


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 29.05.2012
Ikä : 33
Paikkakunta : Vantaa

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Bitter   Esittele itsesi! EmptyTo Elo 28, 2014 1:51 pm

Esittele itsesi! Argh_zps2771427c

Eli meikäläinen liikkuu netissä nimillä Bitter ja/tai KatkeraBitter, mutta irl ihmiset tuntee Emppuna. Ikää on kertynyt kohta melkeen 24-vuotta :'D
Omistan ihanan keltaisen labradorin, maman oman kultapallero Ompun <3


Olen ollut melko antiaktiivinen Hopsuharrastuksen parissa, mitä pahoittelen syvästi, mutta elossa täällä bielä ollaan. (Myös miun Omppu-hauveli yay <3)

---------Miut löytää------------
http://bitter-bitter.deviantart.com/
http://katkerabitter.sarjakuvablogit.com/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katkerabitter.sarjakuvablogit.com
Tupi90




Viestien lukumäärä : 11
Join date : 30.07.2015
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! EmptyMa Elo 03, 2015 1:51 pm

Hei, olen tupi90 tai tupi, oikealta nimeltäni Tuomas. Olen syntynyt 14.12.1990. Asun tällä hetkellä Helsingissä, tarkemmin ottaen Taka-Töölössä.

Oon luonteeltani vähän ujo eli en ole hyvä keskustelun avaaja ja puhun aika lyhyesti.

Oon kuitenkin aina tykännyt käydä miiteissä ja tavata samanhenkisiä ihmisiä, joten Hopeanuoli-miitit kiinnostavat.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esittele itsesi!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nakkikerho :: Tulevat miitit :: Yleistä miittisuunnittelua-
Siirry: